Hur var eran jul? *bildtråd*

Sv: Hur var eran jul? *bildtråd*

Ah. Så du fick en tröja med trekvartsärm. Det är en jädra skillnad mot att få en trefjärdedels tröja. ;)

Sv: Hur var eran jul? *bildtråd*

W är 5½ månad. Vi firade julafton hos sambons föräldrar, hans bror o sambo var där också. Det var helt odramatiskt med julmat och julklappsutdelning

W fick
* Skjorta, strumpor, marimekko nappflaska, varm mössa och dreggel haklappar och två pixi böcker av oss
* en vit mjukishund som kan skälla, en superfin slags plastleksak i olika delar med olika saker på (Svårt att förklara) klädset med byxa, slipover o tröja från mormor och morfar
* 500 kr och en triss av farmor och farfar, för pengarna fick han body och byxor och ett underställ från polarn o pyret!
* en superfin pop up bok och en sån liten molly bok av kusinerna
* 500 kr av mammas farmor (pengar som hamnar på sparkontot)
* en jättefin tröja från filiola (danskt märke) av moster

Jag fick
halsband
prenumeration på tidningen mama
magic bullet (:D)
ansiktsmask
kokbok
massa spel
supermysig kofta
pengar
lergryta
väggdekoration som är smyckeskrokar
täcke och kudde
trisslott
knivslip till globalknivarna

Senast ändrad:

Liknande trådar

Småbarn Jepp, som rubriken säger. Vad lagas för vegetariskt till barnen (som dessutom går hem i stugorna)? Har lite idétorka när det gäller att...
2
Svar
23
· Visningar
1 179
Senast: cherie
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 964
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 146
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama