Hur tränar ni inför säsongen?

Sandri

Trådstartare
Såå allihopa, jag kan inte mycket om sånt här! Så är väldigt nyfiken på hur ni lägger upp träningen inför säsongen? Å hur långt innan? Hur tränar man bäst? Väldigt nyiken här :d HUR GÖR NI? :) Mvh.Sandra :D

Sv: Hur tränar ni inför säsongen?

Såå allihopa, jag kan inte mycket om sånt här! Så är väldigt nyfiken på hur ni lägger upp träningen inför säsongen? Å hur långt innan? Hur tränar man bäst? Väldigt nyiken här :d HUR GÖR NI? :) Mvh.Sandra :D

Tråkigt för dig att du inte får svar. Problemet är ju att man inte bör hänvisa till hemsidor och andra trådar. Men ämnet har ju diskuterats så mycket. Så tror att ingen vill svara igen. Fast det är inte så att distansarna inte vill ha in fler nya i sporten, tvärtom, du är mycket välkommen.

Med rent konkreta frågor, får du lättare svar.

Men jag hänvisar ändå till en hemsida - vår - www.nerikesdistansryttare.org Här kan du hitta svar på dina frågor.

Hälsning Maja

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: Lady_S
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 461
Senast: Ragdoll
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 978
Senast: Sesca
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka