Den som undrade över hur folk klarar sig på 4 rutor (hittar inte inlägget igen för att tagga eller citera) - Jag börjar fundera på om folk definierar "per gång" lite olika. Jag tar 4 rutor första omgången jag torkar mig, sedan färre. Jag behöver torka mig kanske 2-6 omgångar när jag går på toa. Viker på slutet men aldrig "första" vändan. Så för mig går det åt betydligt fler än 4 rutor totalt, men inte mer än 4 vid varje torktillfälle så att säga.
Jag är nyfiken på hur mycket toapapper andra gör av med TOTALT under ett toabesök.
Själv försöker jag göra av med så lite som möljigt eftersom jag fått för mig att jag använder mycket papper vid varje besök (kanske därför jag räknar rutorna så det inte blir fler än nödvändigt). Och då är jag mer orolig för avloppet och stopp där än för att det ska bli dyrt med toapapper.
Sedan det här med rullarna. Alltså - låter ni rullet sitta kvar RUNT handen när ni torkar er? Så att hälften av papperet är på baksidan av handen och inte mellan handen och rumpan? Hur tänker ni då?
Och appropå att man inte "får" stoppa ned handen mellan låren och torka sig. Själv klarar jag galant av att torka mig framifrån och bakåt även om handen råkar vara nedstoppad mellan låren. Sedan släpper jag ned toapapperet i stolen. Varför ska man göra det svårare för sig än man behöver?
Och - varför diskuterar jag detta offentligt på internet?