Bebisbajs är exakt samma sak, innehållsmässigt.
Vad jag kommer ihåg fanns det tillfällen då det inte gick att ta av blöjan utan att komma i kontakt med innehållet.
Du vet vad jag menar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bebisbajs är exakt samma sak, innehållsmässigt.
Vad jag kommer ihåg fanns det tillfällen då det inte gick att ta av blöjan utan att komma i kontakt med innehållet.
Jag vet vad du menar, men det behöver inte betyda att jag förstår varför du gör skillnad på människobajs och människobajs.Du vet vad jag menar.
ni som skriver att ni rullar hur menar ni att ni gör då? kan för mitt liv inte se det framför mig Var vänlig förklara utförligt
Jag viker. Med skrynklat papper har man sämre koll tycker jag!
Det här får nästan räknas som en TMI, men du får nog förklara "återanvänder" här? Menar du att du efter första torkningen, vänder på kletigt bajspapper för att kunna använda båda sidor av rutorna? WHY?
Nu var ja tvungen att räkna, det går nog åt en 7-8 ark för mig. Är jag en miljöbov nu?
Och - varför diskuterar jag detta offentligt på internet?
Den som undrade över hur folk klarar sig på 4 rutor (hittar inte inlägget igen för att tagga eller citera) - Jag börjar fundera på om folk definierar "per gång" lite olika. Jag tar 4 rutor första omgången jag torkar mig, sedan färre. Jag behöver torka mig kanske 2-6 omgångar när jag går på toa. Viker på slutet men aldrig "första" vändan. Så för mig går det åt betydligt fler än 4 rutor totalt, men inte mer än 4 vid varje torktillfälle så att säga.