Hur tänker hon egentligen???

panzy

Trådstartare
Nu har jag tappat förtroendet för min ridlärare totalt!

Inte nog med att hon jämt har minst 2-3 hästar som inte kan gå + 2 som inte borde gå lektion, men gör det ändå.

Nu försöker hon lura av min kusin hennes 9-åriga fjording billigt genom att säga att den är jättehalt (kusinen såg/ser ingenting) och att hon aldrig kommer få den såld. Det är lika bra att hon får köpa den billigt ????? Om hästen nu är så halt, vad tusan ska hon då ha den till??? Till sin samling med halta hästar eller???? man börjar ju undra...

Senast ändrad:
Sv: Hur tänker hon egentligen???

"Hur tänker hon egentligen???"
Troligen som min granne! Bara på pengar inte på djuren och människorna som kommer i kläm.

kanske är granne med mig.. :D :crazy:

(jag ska dock erkänna att jag inte vet spec mycket om henne och kan heller inte dömma på mina "grunder" men jag brukar undra vad hon pysslar med )

Om hästen är så halt som hon påstår, borde ju en veterinär titta på den. :smirk:
Hon får väl fråga vad hon är villig att betala om den är friskförklarad av veterinären?! :angel: :D

dessvärre finns det människor som inte verkar tänka ett enda jäkla något. De är sällsynta men de finns. Kanske är hon en sådan..

Min kusin ska ringa henne och fråga vad hon ska ha en halt häst till... Ska bli kul och höra vad hon svarar :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 350
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 496
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 550
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan vill inte klaga men tycker det är oerhört svårt att hitta en medryttarhäst :/ vet inte hur många gånger jag läst ett inlägg om en...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 027
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar