Hur tänker folk egentligen???

Sv: Hur tänker folk egentligen???

Men ponnyn kanske var väldigt trevlig hemma? Många hästar blir ju väldigt annorlunda borta från sin gård. Lite fel att dömma folk när man inte vet någon om hur hästen i sin vanliga miljö. Hästar är ju ändå hästar och den lugnaste mest sansade häst kan ändra sig under sådan situationer, specielt eftersom många är lite nervösa vid transporter och lastning. Är ju bra att dom bad om hjälp istället för att stressa på ponnyn själva.

Vill inte ens veta vad folk måste tänkt när min häst på tävling en gång var så taggad att vi inte kom in på banan..måste sett ut som att vi inte alls var förberedda för tävling.
 
Senast ändrad:
Sv: Hur tänker folk egentligen???

En häst behöver inte vara "respektlös och ouppfostrad" vid försäljningen. Det är något hästen kan bli med tiden på grund utav oerfarna köpare. Tänk på det! Olater är något som kan komma med tiden. Jag säger inte att det är så i detta fallet men det kan ju vara så.
 
Sv: Hur tänker folk egentligen???

Eller när jag kom in på en klubb Clear Round 50 cm med min 25åriga svår dressyrhäst och inte kommer runt för hon sprang runt som en galning och höll på att få av mej så jag hängde om halsen redan före första hindret.

Asg :D :love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fästa huva
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp