Hur ta bort gamla meddelanden och kontakter i Facebook messenger?

Rosett

Trådstartare
Det går inte att få bort gamla meddelandetrådar utan att radera varje meddelande ett i taget? Eller går det?
Samma sak om man skrivit enstaka meddelande till någon man inte behöver ha kvar bland kontakter, hur blir man av med såna kontakter?
Hjälp … :confused:

Jag har iphone,
är jag på startsidan trycker jag hårt på aktuell person, drar uppåt och då kommer 'ta bort konversation upp'.

Funkar likadant i android. Tryck hårt lite extra länge så kan man välja att ta bort konversationen. Det gör jag ofta :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 310
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 299
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 096
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
660

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka