Hur ta bort gamla meddelanden och kontakter i Facebook messenger?

Rosett

Trådstartare
Det går inte att få bort gamla meddelandetrådar utan att radera varje meddelande ett i taget? Eller går det?
Samma sak om man skrivit enstaka meddelande till någon man inte behöver ha kvar bland kontakter, hur blir man av med såna kontakter?
Hjälp … :confused:

Jag har iphone,
är jag på startsidan trycker jag hårt på aktuell person, drar uppåt och då kommer 'ta bort konversation upp'.

Funkar likadant i android. Tryck hårt lite extra länge så kan man välja att ta bort konversationen. Det gör jag ofta :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 177
Senast: cassiopeja
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 798
Senast: Palermo
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 388
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 133
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Pusseltråden
  • 🎄Jul 2024🎄