Hur skulle ni...? (tävling)

I

iina

Har lite problem med hur jag ska göra... 14-15 är det meningen att jag ska vara med på första tävlingen med nya hästen... lätt fyrgång och T3... Har aldrig tävlat T3, men när jag fyllde i tävligslappen funkade det super med den korta tölten, ökningar o... Nu är det dessvärre så att pållan fick stå 12dagar pga att jag var bortrest ( var meningen att en tjej skulle rida, men så blev det inte av olika skäl..) efter det kunde jag inte ha bett i mun på henne på 6 dagar för hon råkade såklart i slagsmål när jag kom hem... red galopp och travturer i grimma... Idag, med 1,5 vecka kvar till tävlingen kändes det som om vi var tillbaka någonstans på höstens nivå,,, Så jag funderar allvarligt på att om inte hoppa tävlingen så iallafall stryka T3 och kanske försöka efteranmäla mig till LT... Eller så struntar jag fullständigt i resultatet , rider och ser det som en ren träning...

Hur skulle ni ha gjort? det kanske kan bli ordning på pållan på 1,5 vecka...(stort ?) Tips?

Sv: Hur skulle ni...? (tävling)

Men de moment du anger kräver lydnad, så funkade det innan bör det inte vara några större problem nu heller. Satsa på att påminna pållen i rdningen, konditionsmässigt bör det inte ha försvunnit något alls på denna korta tid.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka