Sv: Hur skulle ni lägga upp....
Men jisses vilken syn du har.. tragiskt..
Jag kanske ska formulera om frågan?
Hur skulle du som westernryttare vilja ha lektioner upplagda?
Och det är faktiskt INGET fel med att kika vad folk tycker om tänker ang upplägg, det betyder väl inte att jag tänker följa mindre kunniga människors idéer? Nu har det inte vart nån sån här, men tex.
Du verkar torr som inte tror att man kan ta åt sig lite av andras tips och idéer.
Jag tror tex (vet även att det hänt ang min häst) att vet ibland diskuterar med kollegar ang ovanliga fall tex. och det är väl bra för ALLA att få lite olika synpunkter på vad man gör?
Självklart ska man vara såpass professionell så man vet vad man gör, och det är jag i det här fallet ang grundutbildning o mer därtill, då jag själv tävlat lite, men dock utbildat min med flera hästar inom området. Men det är ALDRIG fel att fråga andra.
Ska du börja på alla som frågar något i forumet kanske? Att de borde fråga i ett forum speciellt för det dom frågar?
Jag tycker detta är ett ypperligt tillfälle för mig att fråga efter andras förslag. ja,! Jag har mitt eget upplägg, men vad ger dig rätten att klaga på att jag verkar oseriöst när jag frågar lite?
Och om du nu måste veta det, så har jag pratat med mina egna westerntränare också!! MEN det kan väl vara bra att höra från elever också hur dom uppskattar det?
Och om du nu måste veta det också, som jag dock inte vill höra något om från dig, så får jag lite betalt också ja, tex bensin, och att jag tar med min häst ibland för att visa hur det ska funka (nh)
De vill betala mig för övrigt.
Tack och hej!!
Till er andra: Tack för tipsen! Det är alltid kul att höra andras synpunkter!!