R
rattalskare
Har hittat en kattunge som nu behöver mycket "pass upp" ett par veckor/månader och därför minskar tiden för kaninerna och marsvinen. Kaninerna verkar inte bry sig om att de får springa i sin hage av kompostgaller hela dagarna istället för att de får springa fritt 1-2 timmar/dag. Marsvinen verkar inte heller ta någon notis om det. Har nu 2 katter 1 hund och 2 marsvin samt 2 kaniner och 1 hamster. Mor och far tycker nu att jag ska "göra mig av med" Kaninerna och marsvinen. Har ett ställe där de tar emot kaniner ungefär som de gör på katthem tills de får nya hem. Och mina niner borde ha en mycket god chans att bli omplacerade. Men svinen däremot är ju redan 3 år och mor vill att jag ska avliva dem imorgon när vi ändå skall till vet....
Men gör jag mig av med ninerna får de stanna. Kaninerna är 1 år och måste bo tillsammans kan man ställa det som ett krav när man lämnar dem?
Men gör jag mig av med ninerna får de stanna. Kaninerna är 1 år och måste bo tillsammans kan man ställa det som ett krav när man lämnar dem?