Hur skulle man klara av detta???

Sv: Hur skulle man klara av detta???

oj oj nej, det skulle aldrig gå att komma över det! Och hästarna fick avlivas med tjensvapen... altså skuten på pricken. Vad fruktansvart!!!! :(

Varför starta två trådar som är likadana? Eller, det kanske inte var du som startade den andra?

Jaa du,orka knappt tänka tanken, skulle aldrig komma över det, men tvungen att lära mig att leva med det....:cry:

Gisburne skrev:
Varför starta två trådar som är likadana? Eller, det kanske inte var du som startade den andra?

Blev lite fel :o
Jag skrev i andra forumet först men så kom jag på att det kanske hade mer med hantering att göra så jag ångrade mig men hann nog trycka iväg det ändå... Sorry!!!:bow:

ehtrod skrev:
oj oj nej, det skulle aldrig gå att komma över det! Och hästarna fick avlivas med tjensvapen... altså skuten på pricken. Vad fruktansvart!!!! :(

I tidningen så stod det att när de kom ut ur stallet så exploderade ena takluckan. "Hästarna hade stora köttsår, några hade bitar av sönderbrända täcken på kroppen, håret var bortbränt, ögonen... De var dock vid liv och ett 4-årigt sto raglade tillbaka till stallet. Hästarna avlivades på plats efter en dryg halvtimme."

Jag kan aldrig tänka mig att man kan glömma den synen....:cry:

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
235
Senast: Lavinia
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
530
Senast: MiniLi
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 058
Senast: Piaff
·
  • Låst
Hundhälsa Hej! Jag har en Cocker spaniel på 3 år där situationen nu är väldigt ohållbar. Ända sedan han var liten har han varit osäker, speciellt...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
8 742
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar