Hur skickar man pm med hjälp av kompislistan?

alazzi

Trådstartare
Jag antar att det ska gå att direktvälja en kompis från sin kompislista och skicka pm? Hur gör man?

Sv: Hur skickar man pm med hjälp av kompislistan?

Efter namnet så finns det en liten ruta, den bockar du i och sen går du ner, neranför namnen finns nämligen en knapp där det står: Skicka PM..... Klicka där, skriv ditt pm och skicka som vanligt.

Prosit skrev:
Efter namnet så finns det en liten ruta, den bockar du i och sen går du ner, neranför namnen finns nämligen en knapp där det står: Skicka PM..... Klicka där, skriv ditt pm och skicka som vanligt.

Tack!
Men det fungerar ju bara om kompisen är inloggad? Jag menar att kunna välja att skicka pm till någon som inte är online från den "andra" kompis/ignoreringslistan?

Senast ändrad:

Nu fattar jag! Jag har haft fel kompislista uppe.

Liknande trådar

Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
240
Senast: Gunnar
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 061
Samhälle Jag gillar ju inte att prata i telefon så mailar till kundtjänst om nåt är fel etc. Det kan ju bli några mail fram och tillbaks då innan... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 767
Senast: Raderad medlem 142658
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
936
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka