Hur skall man få energi??

rubytoo

Trådstartare
Nu är den lille sjuk och för första gången i mitt liv känner jag mig helt urlakad på energi :crazy:

Njurbäckensinflammation och tyvärr även rota virus har gjort att vi varit inskrivna på sjukhus i en vecka nu. Är hemma på permis men ändå så känns det väldigt jobbigt. Trodde inte att man kunde bli så konstigt orolig för ens barn men ändå inte visa något utåt. Känner mig stark när de plågar honom med provtagningar men sedan efter så finns där ingen kraft kvar..

Hur gör ni andra? Hur får man orken tillbaka?

Sv: Hur skall man få energi??

Hur får man orken tillbaka?

Den kommer tillbaks. Efteråt.

Under tiden tror jag att man får bära den tanken, och försöka dela den energi det tar med någon (andra föräldern, om den finns tillgänglig). Är man flera kan man få släppa bördan till den/de andra ett tag emellanåt och få ladda upp sig själv lite grann.

Sv: Hur skall man få energi??

Jag trackasserade sköterskorna när jag låg inlagd med Saga. Vi låg isolerade så personalen samt dem få besök vi fick ta emot var min enda länk till yttervärlden:D.

Urlakad och orolig kände jag mig mest när vi kom hem. Inne på sjukhuset kändes det tryggt.

inga bra tips har jag men jag hoppas du snart får orken tillbaks.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej kloka medsystrar. Jag känner mig helt slut som förälder, maka och människa. Just nu går den mesta av min energi åt till att gå upp...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
18 202
Senast: Sar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade några gamla anteckningar som jag skrev för 7-8 år sedan: “Jag önskar att jag kunde få en injektion med livslust som varade...
Svar
0
· Visningar
1 445
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 844
Hästmänniskan jag la av det här med hästar för ca. 3 år, när jag tog beslutet att ta bort honom. De första 2 åren jag hade hästen, letade jag efter...
Svar
9
· Visningar
1 531
Senast: vildeld
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka