vet inte vad jag ska lägga denna tråden , men ligger den fel så får ni gärna flytta den.
hur ska man göra för att få länstyrelsen att fatta att dom måste göra något .
det står tydligt i lagarna om hur många hästar man få ha per hk på sommar och vinter . även hur en häst ska skötas .
denna person detta gäller ha för många hästar på sin mark och ha inte boxar till alla , ha även inget vindskydd till dom.
hästarna få inte heller den maten dom behöver .
i bland på vintertid får dom inte komma ut . vet om att en häst ha fått stå inne i två månader utan att få gå ut .
finns 3 b oxar och ibland står det 2 hästar i varje box .
även hanteringen av hästar är inte heller den bästa dom få stryk och bli omkulldragna om dom inte gör som personen vill...
hur ska man göra för att något ska hända ??
finns flera anmälan på personen från olika folk .
men inget händer .
jag sj tycker att en sådan person ska ha djurförbud .
hur ska man göra för att få länstyrelsen att fatta att dom måste göra något .
det står tydligt i lagarna om hur många hästar man få ha per hk på sommar och vinter . även hur en häst ska skötas .
denna person detta gäller ha för många hästar på sin mark och ha inte boxar till alla , ha även inget vindskydd till dom.
hästarna få inte heller den maten dom behöver .
i bland på vintertid får dom inte komma ut . vet om att en häst ha fått stå inne i två månader utan att få gå ut .
finns 3 b oxar och ibland står det 2 hästar i varje box .
även hanteringen av hästar är inte heller den bästa dom få stryk och bli omkulldragna om dom inte gör som personen vill...
hur ska man göra för att något ska hända ??
finns flera anmälan på personen från olika folk .
men inget händer .
jag sj tycker att en sådan person ska ha djurförbud .