U
uppochned
jag har nyligen lämnat min häst till ett försäljningsstall och får idag veta att de vill att jag ska ta hem den omgående för att den är istadig. vi har skrivit ett kontrakt som löper en månad i taget, men det står inget om regler vid tidigare uppsägning för någon part. jag tror att min häst testar ryttaren. jag såg henne rida den första gången och det såg jättebra ut då. Men nu bråkar den tydligen. När jag haft den har den också kunnat konstra lite ibland, därav en av anledningarna till att jag ska sälja. Men inget som gjort den helt oridbar. Och jag har aldrig blivit avslängd. Jag tror att den här ryttaren har betydligt mer erfarenhet än jag och kan rida honom mycket bra bara de kommer förbi att den testar henne. jag sa upp stallplatsen i samband med att jag skickade iväg min häst så jag har inte någon plats att ställa den heller nu på en gång. Hur gör man i en sådan här situation? Jag var så glad att jag ställt dit min häst, för ryttaren är duktig och det var ett bra stall. Nu känns allt bara hopplöst.