F
Flo-Jo
´hUR SKA JA LETA UPP MITT Gamla FULLBOD?
År 2000 köpte jag ett fullblods sto efter Miami springs oh gula änkan.
Jag var bara 15 år då oh de var min första stora häst.
Men jag var väldigt oerfaren av just de sTörre fullbloden så kemin funkade inte just då och ja sålde henne 1 år senare.
Nu 6 år senare har ja börjat drömma om henne vill köpa tillbax henne nu allt var såå perfekt med dena häst..
Men sååå fel då.
Jag gick in på ATG om hopp att kunna lössa något där men FICK bara upp ett namn.
Ja gick in på Eniro men hittade inte nått som stämde överens med hon som köpt henne för 6 år sedan.
Fast námnet var samma men INTE orten..
Hade jag haft chansen att köpa tillbaka Iron som hon heter Iron springs så hade ja banne mig gjort de..
FAST HON ÄR gammal nu rättare sagt 12 år eh hon idag..inte så gammal ändå=)
åH FÅR PANIK SNART....
År 2000 köpte jag ett fullblods sto efter Miami springs oh gula änkan.
Jag var bara 15 år då oh de var min första stora häst.
Men jag var väldigt oerfaren av just de sTörre fullbloden så kemin funkade inte just då och ja sålde henne 1 år senare.
Nu 6 år senare har ja börjat drömma om henne vill köpa tillbax henne nu allt var såå perfekt med dena häst..
Men sååå fel då.
Jag gick in på ATG om hopp att kunna lössa något där men FICK bara upp ett namn.
Ja gick in på Eniro men hittade inte nått som stämde överens med hon som köpt henne för 6 år sedan.
Fast námnet var samma men INTE orten..
Hade jag haft chansen att köpa tillbaka Iron som hon heter Iron springs så hade ja banne mig gjort de..
FAST HON ÄR gammal nu rättare sagt 12 år eh hon idag..inte så gammal ändå=)
åH FÅR PANIK SNART....