Hur ska jag göra?

F

Flo-Jo

:crazy: ´hUR SKA JA LETA UPP MITT Gamla FULLBOD?
År 2000 köpte jag ett fullblods sto efter Miami springs oh gula änkan.
Jag var bara 15 år då oh de var min första stora häst.
Men jag var väldigt oerfaren av just de sTörre fullbloden så kemin funkade inte just då och ja sålde henne 1 år senare.
Nu 6 år senare har ja börjat drömma om henne vill köpa tillbax henne nu allt var såå perfekt med dena häst..
Men sååå fel då.
Jag gick in på ATG om hopp att kunna lössa något där men FICK bara upp ett namn.
Ja gick in på Eniro men hittade inte nått som stämde överens med hon som köpt henne för 6 år sedan.
Fast námnet var samma men INTE orten..
Hade jag haft chansen att köpa tillbaka Iron som hon heter Iron springs så hade ja banne mig gjort de..:bump:
FAST HON ÄR gammal nu rättare sagt 12 år eh hon idag..inte så gammal ändå=)

åH FÅR PANIK SNART....

Sv: Hur ska jag göra?

Kan man inte ringa ATG och fråga om de har några uppgifter på ägaren. Om hästen fortfarande ägs av den som står på deras sida borde ju de ha mer uppgifter? Eller?
Hoppas att du lyckas få tag i henne..

Hon kan väl ha flyttat under tiden,får du fram något tel nr som stämmer så är det väl bara att prova.
hade förresten ett fullblod efter Double Jump för många år sen.

Vänd dig till Galoppförbundet (www.galoppsport.se), det är de som handlägger fullblodens försäljningar mm. Det enda du kan göra är att försöka på de uppgifter som finns i deras ägar register, men det händer att personer flyttar utan att uppdatera alla detaljer. Försök med förbundet och sedan med eniro. Du kan inte annat än att få ett, ”nej det måste vara någon annan du söker”.

Jag vet precis hur du känner dig! Jag saknar ofta min ponny… om jag bara vetat var han finns idag.. har googlat honom mm men inte hittat mycket tyvärr… Skall jag vara ärlig har jag ju inte tagit tag i det, men i ditt fall så kanske edet räcker med några knapptryck på Internet!

www.galoppsport.se + www.eniro.se = Sant! =)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 904
Senast: mackan
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en snart 7 års gammal blandras tik som jag har haft olika problem med nästan hela hennes liv. Det började med att...
Svar
17
· Visningar
2 895
Senast: em-pirre
·
Hästhantering Hej allihopa! OBS: JAG ÄR INTE INTRESSERAD AV ATT FÅ HÖRA FRÅN NÅGON ATT JAG SKA "GE UPP" OCH SÄLJA HONOM OCH KÖPA EN ANNAN HÄST. JAG...
2
Svar
25
· Visningar
5 445
Senast: Maaddeh
·
F
Hästmänniskan Jag skulle vilja ha lite råd från hästmänniskor, ni som förstår er på detta intresse. Det är så att jag ganska nyligt har köpt en ny...
Svar
7
· Visningar
1 998
Senast: Flyleaf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka