E
Emma_115
Jag rider och sköter en ponny på 130 cm. Jag är 156 cm och väger ca 45 kg. Han klarar mig utan problem och jag ser inte för stor ut och kommer inte att bli för stor heller ( kommer kanske att växa 2-4 cm till) Jag älskar verkligen att rida honom och att vara med honom. Jag vill väldigt gärna köpa honom. . Han är duktig och kan en del men han är 15 år och jag kan inte tävla honom så mkt längre på honom. Jag vet inte hur jag ska göra eftersom jag samtidigt väldigt gärna vill tävla och bli riktigt duktig men på honom kan jag inte utvecklas så väldigt mkt eftersom han kan för lite. Jag vet inte hur jag ska göra, ska jag köpa min bästa kompis eller köpa en ponny som jag kan bli riktigt duktig på?
Nu blev de lite långt och kanske inte rätt forum heller men hoppas att någon som kanske har varit i en liknande situation kan hjälpa mig eller har någon bra lösning på hur jag kan ha honom samtidigt som jag utvecklas mycket. tacksam för svar!:smirk:
Nu blev de lite långt och kanske inte rätt forum heller men hoppas att någon som kanske har varit i en liknande situation kan hjälpa mig eller har någon bra lösning på hur jag kan ha honom samtidigt som jag utvecklas mycket. tacksam för svar!:smirk: