Hur ser marknaden ut för arabhästar?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Deathwish
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 756
D

Deathwish

Hur ser marknaden ut för arabhästar? Hur lätt är det att sälja ett arabföl och vad är det för typ utav kunder som är intresserade utav att arabföl? Vad är de ute efter?

Sv: Hur ser marknaden ut för arabhästar?

DEt bästa du kan göra är att ställa frågan direkt i arabtråden. Arabfolket har en alldeles egen tråd för alla sorters av frågor. Typ ett eget forum i forumet.;)
Visst kanske någon ser denna tråd men du har större chans att få bra svar i den andra tråden.

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 161
Senast: verser
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 983
Senast: mars
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 725
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 090
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka