Hur ser fölet ut?

ragge

Trådstartare
Undrar om någon kunnig kan säga hur min fölunge kommer att hoppa och röra sig...Om man tittar på vinklar och linjer så kan man ju se om hästen kommer att ha bra frambensteknik eller ha stora rörelser mm...Jag försöker lära mig lite men om någon som kan lite om sånt kan förklara så man lär sig lite mera.
Picture125.jpg

Picture118.jpg

Sv: Hur ser fölet ut?

Ingen som kan ge mig någon "hint" av om hon kommer att röra sig bra eller hur hon kommer att hoppa?

Gullig fölunge :) ! Har inte kunskap om det du efterfrågar, men är nyfiken över stammen på den lilla krabaten ?

jag tror faktiskt inte att det går att SE. ffa inte hopptekniken.

I övrigt ser den högbent och fin ut !

Jätte fin fölunge!

Tror inte att någon kan säga någonting via att se på kort. Veterinär Mikael Holmström har studerat hästars vinklar med att sätta markörer på hästar och höghastighetsfilma dom. Sen har han väl dragit vissa slutsatser om vinklar på Bra hopp och dressyr hästar.

Vet ingenting om det du vill ha svar på, visste inte ens att det gick att se när de är så små..

Men väldigt SÖT fölunge!!! :love:

Liknande trådar

Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
3 016
Senast: Freazer
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 576
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 751
Senast: Häst_
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 105
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka