Hur ser era show kläder ut? Bilder

J

Joice

Jag och kanske andra är lite nyfikna hur ni kommer att klä er inför 2008 års tävlingar.Här kommer mitt bidrag.
ac88_12.jpg

aba5_12.jpg

191a_12.jpg-for-web-normal.jpg
:idea:

Sv: Hur ser era show kläder ut? Bilder

Skitsnyggt! Den gröna skulle jag gärna tävla själv i:love:Törs man fråga vad den kostade?

Betr. den gröna.... tror jag fick akut feber... pga avundsjuka....
URLÄCKER!!!! hälsar hon som blivit helgrön av avund...:bump:

Betr. den gröna.... tror jag fick akut feber... pga avundsjuka....
URLÄCKER!!!! hälsar hon som blivit helgrön av avund...:bump:
Jag tänkte ge den till en viss galopptränare och höra om hon vill rida i den i något löp:angel:;):bump:

haha snygg.. jag tror jag tar det gammla vanliga läder stövlar och kavaj:P

Är den uppsydd efter dina önskemål eller finns det flera? Isf finns det risk för att jag också dyker upp i en....:angel:

Här kommer mitt bidrag, ny shoppat till dotterns tävlings garderob 2008
http://www.pixbox.se/alb716997
Finns inte fler, priset var mkt bra....

Senast ändrad av en moderator:

haha tror du att hon skulle ta på den:)

Nä hon får inte ha en sån på sig de ska vara special sydda dressar för Jockeyna.
Så Joice du måste planera dina färger till din häst för du måste registera dom oxå, de är inte så dyrt finns folk som syr sånt i silk ska de vara. kanske kan använda dig av de färgerna på nått sett åtminstone. Sen måste du betala för dom färgerna varje år så ingen annan kan använda dom färgerna. De ska vara en mössa oxå som ska sättas på hjälmen så klart för den som inte visste.
Den var häftig faktiskt och du, du kommer garanterat synas.;)

Nä hon får inte ha en sån på sig de ska vara special sydda dressar för Jockeyna.
Så Joice du måste planera dina färger till din häst för du måste registera dom oxå, de är inte så dyrt finns folk som syr sånt i silk ska de vara. kanske kan använda dig av de färgerna på nått sett åtminstone. Sen måste du betala för dom färgerna varje år så ingen annan kan använda dom färgerna. De ska vara en mössa oxå som ska sättas på hjälmen så klart för den som inte visste.
Den var häftig faktiskt och du, du kommer garanterat synas.;)

Tack för tippset Gordon. Det var liksom menat som ett skämt:rofl::rofl::rofl:. Jag har redan en Jockeydress;)

Oh men shit vad snyggt! Den gröna var ju bara :d

Själv har jag en egentillverkad som jag kör med (+ svarta byxor & showchaps), tills jag har råd att köpa sånt där :D
Men jag kanske syr någonting mer innan säsongen börjar så jag kan variera lite :)
http://www.pixbox.se/pic_show_id12441776.html

Hmmm... Ingen som har något gammalt att sälja? ;)

Annars blir det vanlig vit skorta och jeans för min del... Kanske inte behöver vara så flashig på de första D-tävlingarna som jag tänkte prova på... direkt. :)

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 308
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
357

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Årets matbluff
  • Tjockistråden 4
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka