J
Joice
Jag och kanske andra är lite nyfikna hur ni kommer att klä er inför 2008 års tävlingar.Här kommer mitt bidrag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Woho! Vart har du fått tag på den gröna??
Den va inte så dyr med tanke på att den är mycket välgjord, ca 4000skr.Skitsnyggt! Den gröna skulle jag gärna tävla själv iTörs man fråga vad den kostade?
Jag tänkte ge den till en viss galopptränare och höra om hon vill rida i den i något löpBetr. den gröna.... tror jag fick akut feber... pga avundsjuka....
URLÄCKER!!!! hälsar hon som blivit helgrön av avund...
Jag tänkte ge den till en viss galopptränare och höra om hon vill rida i den i något löp
HöHöJaghaha tror du att hon skulle ta på den
NÄ Inte härmas Det kan nog bli svårtÄr den uppsydd efter dina önskemål eller finns det flera? Isf finns det risk för att jag också dyker upp i en....
haha tror du att hon skulle ta på den
Nä hon får inte ha en sån på sig de ska vara special sydda dressar för Jockeyna.
Så Joice du måste planera dina färger till din häst för du måste registera dom oxå, de är inte så dyrt finns folk som syr sånt i silk ska de vara. kanske kan använda dig av de färgerna på nått sett åtminstone. Sen måste du betala för dom färgerna varje år så ingen annan kan använda dom färgerna. De ska vara en mössa oxå som ska sättas på hjälmen så klart för den som inte visste.
Den var häftig faktiskt och du, du kommer garanterat synas.
Jag förstod de men andra kanske inte vet sånt.Tack för tippset Gordon. Det var liksom menat som ett skämt. Jag har redan en Jockeydress