Hur ser din hästs hov ut?

Morces

Trådstartare
Hej! Jag är jätteintresserad av att se hur era hästars hovar ser ut både från sida och underifrån. Kan vara fram eller bak, skor eller utan osv.

Håll god ton mot varandra. :)
 
1000003575.webp


Detta är inte just nu men senast min verkare fotade. Så från December. Önskar mer trakt på hovarna bal. Men det är en resa.
 
Sen är det svårt att fota hovar tycker jag, det blir alltid lite annorlunda än hur det syns till i verkligheten, men min häst hade verkligen katastrof hovar. och nu är det ju svårt att ladda upp bilder på buke. Hade varit enklare med alla bilder i samma inlägg. Som sagt önskar jag mer trakt på henne, särskilt bak, men det tar tid för hovarna. (bilderna är innan verkning)
 
Sen är det svårt att fota hovar tycker jag, det blir alltid lite annorlunda än hur det syns till i verkligheten, men min häst hade verkligen katastrof hovar. och nu är det ju svårt att ladda upp bilder på buke. Hade varit enklare med alla bilder i samma inlägg. Som sagt önskar jag mer trakt på henne, särskilt bak, men det tar tid för hovarna. (bilderna är innan verkning)
Om du har bilderna lagrade någonstans på nätet/i moln kan du lägga in bildadress istället för själva bilden. Då går det att ha flera bilder i samma inlägg :-) Jag har mina bilder på Google Drive eller Google Photos, då funkar det bra. Samma om bilden ligger på t ex Facebook, insta eller något annat. (Högerklcka på bilden för att få fram bildadressen)
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, Jag har stött på ett antal hästar på min ridskola som vid skötsel och borstning börjar ”vifta” med framhovarna och liksom ”dunkar”...
Svar
5
· Visningar
777
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 178
Utrustning Hej, tänkte kolla med er om ni tycker benlindor är nödvändigt, och när det isåfall blir nödvändigt? Är det endast vid hårdare träning...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 407
Senast: TinyWiny
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 575
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp