Hur ser din bebis ut?

Status
Stängd för vidare inlägg.
3

333

Hej hej!.. vet inte om det är lite tabu att lägga ut bilder på de små liven?.. är ganska ny här på detta forum men på "hästssidorna" läggs det ut bilder hit och dit vilket är jätte skoj att kolla på..

Kan ni inte lägga in bild på er lille/ lilla och skriva hur stora de är?.. det vore jätte skoj att se andras bebisar:banana: :banana: :banana:

Min lille kille är nu 4 månader och 3 dagar ; han väger 9060gram och är 70.5 cm:bow: :bow: :bow: .. tyvärr vet jag ej hur man lägger in bild på underverket:( .. han är ju så rund & go:bump: :bump: :bump:
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

Titta på min avatar, där är min :love: Stina!

Där var hon ca två månader och nu är hon nästan tre månader. Stora damen...
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

Ett foto på vår lilla Alva, knappt ett dygn gammal där. Född 1/10, drygt 3v tidigt och var 47 cm och vägde 3050 g.

phpwa7p7b.jpg
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

Min lille kille är nu 4 månader och 3 dagar ; han väger 9060gram och är 70.5 cm:bow: :bow: :bow:

Oj, det var en stor kille! Jag trodde min var största buke-bäbisen.:D Men han är kanske i alla fall den tjockaste.:p
Han vägde 9,8 kg och var 68 cm när han var fem månader. Nu är han fem och en halv månad. Vet inte vad han väger just nu.

Här är en ganska nyknäppt bild:
Florian11.JPG
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

Åh får bara bebisar vara med? Fast min är ju nästan en bebis, bara dryga året än... :angel:
25070338.jpg
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

Mitt charmtroll! Tim, 6 månader. 7 kilo tung och 66,5 lång för två veckor sen! :love:

31_36_(small).jpg
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

Lilleman 050814, 52 cm och 3,2 kg

th_Lilleman050814.jpg


Ett år senare

th_Davidgr060731.jpg
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

lill killen när han är 10 timmar gammal
bukebild.jpg


här är han 2 veckor och nyss hemkommen
bukebild2.jpg


och nu är han 1år gammal men forfarande min bebis :love:
bikebild3.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Hur ser din bebis ut?

Jag vet inte hur man lägger in bilder på sin trollunge men jag testar väl.

Idag är han 22 månader gammal och väger en 11 kilo.

Annars finns bilder att se på www.familjeliv.se medlem petronilla

phpltcx3c.jpg
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

*KL*

Men liten sugen man blir på att skaffa en egen knodd när man ser alla Era underbara bebisar
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

Det var det sötaste! :love: :love: :love:

Är det en väldigt liten krabat?

Nästan så man blir sugen på en till. Säger jag som stängt butiken
efter fyra barn. :)
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

han föddes 4 veckor för tidigt men vägde ändå 2520 gram oich var 47 cm.
nu väger han lite mer än 2600-nånting... har förhoppningsvis gått upp mer nu.
idag är han exakt 2 veckor gammal.
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

Vet inte hur jag ska få in nytaget foto här, men min kille syns ju på min avatar. Han blir 6 månader på fredag (ska firas med halv tårta!) och vi var på BVC igår = drygt 9,3 kg tung och 70 cm lång.
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

Min sambo vill inte att jag lägger ut flickorna på nätet så jag får nöja mig med att säga att de är mörklockiga, blåögda och så söta att man vill äta upp dem:love: !
 
Sv: Hur ser din bebis ut?

Jaså... Joar fick vi inte se... Det var lite tyket av dig att bara nästan visa honom.;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Jag ska adoptera en kattunge från ett jourhem. Bestämde mig för ett tag sedan för en liten kille.. Han är idag 9-10 v. Men i slutet...
Svar
16
· Visningar
3 448
Senast: Corax
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: Luff
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 516
Senast: Milosari
·
  • Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
31 222
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp