hur säkert?

J

jojjo_blondin

i era hästsläp, vad vill ni ha för att era hästar ska åka säkert?

vad tycker ni om att mellanväggen står på snedden? helllång bom bak? vad tycker ni?

Popeye vill alltid åka brett, och eftersom vi ändå bara för köra en häst med b-körkort så får han åka med lång-kort bom, mellanväggen snedställd alltså. Om väggen inte är skjuten åt sidan när vi lastar vill han inte gå på och är det inte bredare när han går av så kastar han sig ut. Han har alltid vart lite kinkig med trånga utrymmen.

Min häst vill ha mellanväggen åt sidan då hon kliver på o av, men då hon åker vill hon ha den som vanligt, dvs smalt. :)

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
980
Senast: tara
·
Utrustning Hej! Ska byta bil och fundersr på en Tesla Y. Men osäker om det kommer funka med släpet.. Släpet har totalvikt på 1700, så max med last...
Svar
3
· Visningar
988
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på...
2
Svar
22
· Visningar
1 563
Senast: morgaine
·
Utrustning Ska beställa en Thermobar, men så ska man välja längd på kabel 2, 10 eller 20 meter Säkert en jättedum fråga men Hur ska man tänka...
Svar
6
· Visningar
260
Senast: Johannna1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobbet startar i morgon
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur