Hur räcker er tid till, till barn och häst?

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

mtft

Jag har två barn, en på två år och en på tre månader. Har en tvåårig unghäst som nu går på lösdrift. Är nu f-ledig men har ett jobb med kontorstider. Inga släktingar i närheten och en man som reser en del. Jag vill inte sälja, detta är min stora passion i livet. Men vill heller inte försaka barn och familjeliv för mycket. Jag är typexemplet på generationen som skaffar barn sent och inte kan låta sina egna intressen stå tillbaka. Livet är ju så kort och hästar är så roligt! Jag är ingen latmask och går upp tidigt eller lägger mig sent om det krävs, men hur länge orkar man med det?
Hur får ni andra tiden att räcka för både barn och häst?
 
Sv: Hur räcker er tid till, till barn och häst?

En del svar finns i den här tråden som är mindre än en vecka gammal. Återupliva gärna den om ni vill ha fler åsikter eller vill fråga ytterligare frågor.

Låser nu denna.


/moderatorn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 446
Senast: Modest
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 681
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 372
Relationer Jag är en arbetande småbarnsförälder till två barn som är mycket energiska, aktiva och säger vad de tänker all vaken tid. Även min man...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 072
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp