Hur pantad kan man bli???

Rea

Trådstartare
Har varit inne på ninas fina fodersida för att räkna ut min hästs behov men jag är helt oförmögen till att tänka klart.
0,5 x hästens vikt upphöjt i 0,75= A
Men hur i helskotta räknar jag upphöjt i :o?
ps.
han väger 719 ;)
ds.
 
Du letar fram kalkylatorn på din dator, sedan klickar du på 'visa' och sedan på 'avancerad'.
När du ska räkna upphöjt så letar du reda på en knapp som ser ut så här 'x^y' (utan de små pluttarna) och 0,75.

Hoppas att du förstod min krångliga förklaring... :p
 
Kan faaan inte ens hitta en kalkylator på datorn, buä, buä :cry: *bankar huvudet i tangentbordet*. Men jag ska inte ge upp, ska söka hela natten ;).
 
Start-program-tillbehör-kalkylator alt.

Start-program-accessories-calculator

Lycka till med letandet! :D
 
:bow: :bow:ugh, ugh min hjälte :bow: :bow:
Din kvot gjorde att min tott hamnar på 78 Mj och när jag "räknade" på mitt lilla sätt hamnade kvoten på 310 Mj :rofl:, tror du han hade ätit ihjäl sig
eatdrink023.gif
eller hade han rullat
whacky044.gif
fram först
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :banana:
Det fanns där det fanns där hurra hurra.
Nu ska jag bara trycka in siffrorna i rätt ordning också :confused: :crazy:.


HA jag lyckades!!!!!
Måndagskvällen är räddad :bump:.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 730
Senast: MML
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 818
Senast: Crossline
·
Foder & Strö Har en 28 åring här som nu har börjat tappa vikt, och jag är väldigt villrådig vilket foder jag ska köpa. Upptäckte det för bara någon...
2
Svar
23
· Visningar
2 008
Senast: Soffan74
·
Foder & Strö Hej på er!! Jag har äntligen efter mycket provridningar hittat min nya häst! Han kommer hem om två veckor och jag är överlycklig! Jag...
Svar
12
· Visningar
1 394
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Fråga?

Omröstningar

Tillbaka
Upp