Hur ofta gör ni ren barnens leksaker

cowgirl81

Trådstartare
Hur ofta gör ni rent till exempel gåstolen med mer. Jag gjorde rent den idag. Tog loss den övre delen med alla knappar och så sen skruva jag isär den. Usch vad de såg ut där.
Så hur ofta gör ni rent.

Sv: Hur ofta gör ni ren barnens leksaker

Skulle kanske tage kort på de ludna, under alla roliga leksaker, fin baketriehärd där. Usch

De små bebisleksakerna åker in i diskmaskinen/tvättmaskin rätt ofta. Men leksakerna som vår 3åring har går det längre mellan gångerna av nån konstig anledning...

Jo alla små grejjer åker ju in där, men större saker som tex gåstol, babysitter ,lära gå vagn med mer.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 899
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 697
Senast: Liran
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 115
Senast: soom
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
860
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama