Hur och var hitta tävlingsresultat från Danmark??

Pam

Trådstartare
Som rubriken lyder, hur hittar man tävlingsresultat från Danmark ??
Har försökt söka på google men utan resultat.

Sv: Hur och var hitta tävlingsresultat från Danmark??

Undrar jag också då jag har en uppfödning som tävlas av Christian Schou.Undrar också om någon vet vad klass S1* står för?Är det svår borde det ju vara 150 men kan ju också vara 145:confused:

Sv: Hur och var hitta tävlingsresultat från Danmark??

Vet inte riktigt vad de sysslar med tidigare fanns det lättsökt där man bara skrev in hästens namn så kom alla starter upp men just nu verkar de ha lyckats klydda bort det när de bytt hemsida eller så är jag blind för jag hittar bara att man gå in på varje tävling och se resultat på hela klasserna och dessutom bara i år och ifjor, så inget vidare system att söka upp någon kan dessutom inte alls hitta de äldre tävlingarna behövde själv få fram resultat från ett av mina avelsstons helbror och har därför letat mig lila efter det.
Här är rideförbundets resultatsida i alla fall där man tidigare kunnat söka fram resultat men verkar som sagt saknas just nu
http://www.rideforbund.dk/Ridesport/Resultater.aspx

Liknande trådar

Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 571
Senast: co-SMAD4
·
Kultur Jag söker klipp i filmer och serier där kvinnan/kvinnor sexualiseras till min undervisning. Jag har försökt att googla, men hittar inget...
2
Svar
36
· Visningar
1 814
Senast: Lenita
·
Hundhälsa Hej! Som rubriken lyder så undrar jag vad ni har för foder till valp? Det finns ju mer val av foder än man kan räkna nästan! Min kom...
2
Svar
22
· Visningar
1 153
Senast: linnsan
·
Hemmet Det blir fler och fler saker som ska laddas/drivas med USB nu för tiden. Försöker hitta någon form av stående digital klocka med flera...
Svar
7
· Visningar
305

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka