Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sv: Hur och var hitta tävlingsresultat från Danmark??
Undrar jag också då jag har en uppfödning som tävlas av Christian Schou.Undrar också om någon vet vad klass S1* står för?Är det svår borde det ju vara 150 men kan ju också vara 145
Sv: Hur och var hitta tävlingsresultat från Danmark??
Vet inte riktigt vad de sysslar med tidigare fanns det lättsökt där man bara skrev in hästens namn så kom alla starter upp men just nu verkar de ha lyckats klydda bort det när de bytt hemsida eller så är jag blind för jag hittar bara att man gå in på varje tävling och se resultat på hela klasserna och dessutom bara i år och ifjor, så inget vidare system att söka upp någon kan dessutom inte alls hitta de äldre tävlingarna behövde själv få fram resultat från ett av mina avelsstons helbror och har därför letat mig lila efter det.
Här är rideförbundets resultatsida i alla fall där man tidigare kunnat söka fram resultat men verkar som sagt saknas just nu http://www.rideforbund.dk/Ridesport/Resultater.aspx
Hundträning Det är jättekul och på min nivå är det ju även väldigt enkelt att få till att träna. Har alltid dummies eller bollar med mig i fickan på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.