Hur når ni ut till folk?

lady_vip

Trådstartare
Ni som har stall/verksamhet och säljer tjänster, hur tycker ni att ni når ut till folk på bäst sätt?

Annonsering, på nätet eller i lokaltidning? Lappar i affären? Mun-mot-mun-metoden?

Är ni relativt ensamma om att erbjuda tjänsten eller finns det fler som erbjuder samma sak?
 
Sv: Hur når ni ut till folk?

Nätet tycker jag fungerar bäst, sen tror jag också att mun-mot-mun-metoden är bra liksom att skapa kontakter och visa att man är ordentlig, skötsam och noggrann gör att folk anlitar en :)
 
Sv: Hur når ni ut till folk?

Nöjda kunder ger fler kunder - det klar effektivaste (och mest smickrande!:bow:) sättet att marknadsföra sig.

Sen tror jag att det är en stor fördel att ha en bra hemsida, och försöka synas med den adressen.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 462
Senast: Sasse
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 149
Senast: Linda_A
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 171
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 537
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp