M
Michelin
Det är såhär att jag och en kompis ska hyra två ponnyer till sommaren, vi ska ha dom i 1 månad . Vi ska främst ha dom till att rida ut på härliga skogspromenader. Men det är så att först skulle vi ha dom på bete i närheten där jag bor, men det blev trasssel så vi ska nu ha dom en liten bit bort, tar kanske 15 min om man går , inte så farligt .
Men alla dom bra ridvägarna är en liten bit bort, man får kansek skritta på asfaltsvägar i 20 minuter kanske. Så jag undrar nu bara om ni tror det kommer bli jobbigt för hästarna att gå cirka 2-3 timmar i skogen om dagen ? Där vi vill rida finns verkligen underbara ridvägar perfekta ängar som man får rida på, och det är jättefina granskogar .
Men alla dom bra ridvägarna är en liten bit bort, man får kansek skritta på asfaltsvägar i 20 minuter kanske. Så jag undrar nu bara om ni tror det kommer bli jobbigt för hästarna att gå cirka 2-3 timmar i skogen om dagen ? Där vi vill rida finns verkligen underbara ridvägar perfekta ängar som man får rida på, och det är jättefina granskogar .