Ja, det är ju ungefär så jag menar. Man vill inte spara. Inte att det inte går.Man kanske inte vill vara utan hund (eller annat djur) i dryga året? I min värld är det tidsfaktorn som 'ställer till det', inte summan i sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är ju ungefär så jag menar. Man vill inte spara. Inte att det inte går.Man kanske inte vill vara utan hund (eller annat djur) i dryga året? I min värld är det tidsfaktorn som 'ställer till det', inte summan i sig.
Nja. Min psykiska hälsa blir så dålig att det inte är ett direkt val.Ja, det är ju ungefär så jag menar. Man vill inte spara. Inte att det inte går.
Oj det var dyrt. Mina föräldrar berättade att dom gav några hundra för våran långhåriga tax som vi hade när jag var liten. Dom köpte henne 78 tror jag. Jag var inte född då. Pappisen gav vi 3500 för. 91 tror jag det var.1976 köpte jag en flatvalp från en uppfödare. Betalade några tusenlappar, vilket omräknat till dagens penningvärde nog innebär att dagens valpar är billiga?