kenttjej
Trådstartare
Och vad gör ni när ni gosar? Jag o Ebbot, min kanin, hade en så otroligt mysig gosestund igår kväll. Jag satt o smekte honom på huvet, från nosen bak till öronen, o han tycker det är så mysigt! Han bara sitter helt still o myser med halvslutna ögon, tror han skulle kunna sitta hur länge som hellst. När jag slutade klappa honom en stund så började han slicka min hand i gengäld Det bästa han vet är när man tar upp honom i famnen o smeker honom på huvet, då slickar han oxå på mig. Han påminner om en hund ibland.
Jag ville bara dela med mig av vår goa stund, för han är helt underbar min lilla kanin! När jag skaffade honom trodde jag inte att man skulle kunna få en så god kontakt med en kanin. Trodde att de skulle va skyggare och typ självständiga, ack så fel jag hade.
Så hur ofta och hur brukar ni gosa med era kaniner eller gnagare?
Jag ville bara dela med mig av vår goa stund, för han är helt underbar min lilla kanin! När jag skaffade honom trodde jag inte att man skulle kunna få en så god kontakt med en kanin. Trodde att de skulle va skyggare och typ självständiga, ack så fel jag hade.
Så hur ofta och hur brukar ni gosa med era kaniner eller gnagare?