hur mycket får en renault senic dra?

vinkelina

Trådstartare
får inte tag på kompisen som äger bilen, borde få veta detta i kväll så jag vet om ja ska boka en annan chafför, eller om kompisen kan komma och hjälpa
 
Sv: hur mycket får en renault senic dra?

kolla registreringsbeviset, antingen pappersvis eller via vägverkets hemsida och funktionen fordonsfråga (googla fordonsfråga, första träffen).

annars kan du kolla samma modell (motor&årsmodell) på blocket och söka på dennes reg-nr om du inte har det specifika regnumret.
 
Sv: hur mycket får en renault senic dra?

Min får dra 1300 kg. Är osäker på årsmodell men jag tror att det är en 04 med 1,6 l motor.
 

Liknande trådar

Samhälle I stort sett varje dag när jag ska köra hem från jobbet tänker jag på hur gräsligt dålig sikt det är när jag kommer till en gata där jag...
Svar
3
· Visningar
568
Tjatter Vi ska bila ner från Göteborg till en kompis som bor i Eslöv i sommar, tänkte bo några nätter på hotell i Hgb men vad får vi inte missa...
2
Svar
21
· Visningar
1 723
Senast: Hippocampus
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 006
Senast: mars
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
27 678
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp