zoller
Trådstartare
Börjar komma in i en ekonomiskkris. Verkligen hemskt! Men börjar inse att jag nog måste göra mig av med min älskade häst då allt går åt skogen för mig. Hästen är bara åtta år och hade en liten inflamation i en baksena som är helt utläkt och han behövde ite stå mer än en månad och då stod han på bete. Han är nästan fullt igång. Hur mycke drar de ned på priset? Skulle ni våga köpa en häst som haft en sån skada?
Han har mycket meriter upp till nationell 130 cm. Helt fantastiskhäst för övrigt. Skulle med lätthet gå msv dressyr. Rör sig super och har ett topp psyke!
Vet inte vad jag ska göra, det är ju min drömhäst som jag ännu inte fått ha kul med ordentligt. Hunnit göra en start i dressyr.
Ska jag genomlida några månader med knäckebröd och vatten eller vad gör jag.. Jag vill slita av mig mitt hår..
Han har mycket meriter upp till nationell 130 cm. Helt fantastiskhäst för övrigt. Skulle med lätthet gå msv dressyr. Rör sig super och har ett topp psyke!
Vet inte vad jag ska göra, det är ju min drömhäst som jag ännu inte fått ha kul med ordentligt. Hunnit göra en start i dressyr.
Ska jag genomlida några månader med knäckebröd och vatten eller vad gör jag.. Jag vill slita av mig mitt hår..