hur myckert kläder behöver jag köpa till mitt barns klädgaderob?

N

nichole

mitt barn bor i familjehem nu ska vi e.v.t få ha han oftare och jag ha tänkt köpa kläder till vår grabb men efter som det är mitt första barn och han bort i familjehem sen han va 3 månader och i dag är 6 år vet jag inte hur myckert kläder som min son behöver ha här fall han ska få va här va vecka och sova över helger och stor helger.
är det någon mer som är i den sitsen så kan vi ju diskutera det i detta diskutions forum.
hälsningar nichole 27 första barns mamma till omhändetaget barn på 6 år.
 
Sv: hur myckert kläder behöver jag köpa till mitt barns klädgaderob?

Varför inte fråga de som ditt barn bor hos? :idea: Vi har själv haft familjehem här (alltså haft andras barn boendes hos oss) och vi hade inte tyckt det var konstigt om föräldrarna frågat oss om sådant :)
 
Sv: hur myckert kläder behöver jag köpa till mitt barns klädgaderob?

Som svaret du tidigare fått: fråga!

Ytterkläder kommer han ju kunna ta med det han har i andra hemmet, verkar onödigt med två uppsättningar. Ni kanske behöver lite vardagskläder, mysbyxor/t-shirts och ett par tjockare tröjor, pyamas och underkläder.
 

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 179
Senast: Liran
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 179
Senast: ako
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 788
Senast: lundsbo
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 530
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp