Hur många i timmen på LB:0

J

Jenny_K

Har inte tävlat det programmet och behöver veta ungeför hur många de hinner med i timmen? Ca som LA:1?
MVH Jenny

Sv: Hur många i timmen på LB:0

LB:0 tar ca 4½ min och sen behövs det ju lite tid efteråt till nästa ekipage också. Jag skulle räkna typ 10 i timmen, för att vara på den säkra sidan, då har varje start drygt 5½ min på sig. :) Lycka till!

Senast ändrad av en moderator:

Hmmm då är det lika långt som LA:1 och då brukar det gå 7 i timmen eller möjligen 8 om det är en kvick domare.

Men tack för att du skrev längden på programmet!!

MVH Jenny

Varsågod! Längden på programmet står med på själva programmet, om du vill veta för nåt mer program sen :)

Haha jo jag vet, men har bara kollat stallbacken och där står det mig veterligen inte :)

När vi hade det sist på tävling hann vi med 9/timme, iofs ganska kvick domare - men en 8-9/timme kan man nog räkna med.

Aha, men kolla på ridsportförbundet, dom har ju också programmen ute :)

Liknande trådar

Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: Sirap
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 838
Senast: Migo
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: Roxy
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 323
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix