Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är det fortfarande! Hade Bf-datum igår men jag har å andra sidan ställt in mej på att gå över någon vecka eller två, varför vet jag ej.
Har fortfarande endel sqaker jag tänkt hinna göra så än kan den få stanna.
Har varit på första ordinarie ul idag! Har tidigare valt att göra två vul. Jag väntar fortfarande tvillingar. Men enligt mätningarna idag så är de två veckor yngre än vad vi/bm har räknat ut. Så vi ska tillbaka i början av december för att se så att de växer som de ska. Idag var de lika stora och troligtvis tvåäggstvillingar!
Jag är =)
Bf 19/3 och det är alllllt för lång tid kvar!! hela 4 mån och 2 dagar... Men den som väntar på något gott =)
Men jag älskar att känna min lilla älskling röra sig inne i magen, sååå underbart!!
jag är fortfarande enorm Bf 14 december, så det närmar sig.... räknar dock med att gå över till typ julafton så jag inte ska gå och bli tokig då BF är framme och inget händer!
Hej Mulles_matte! Kul att vi är så nära Kanske kan följas åt lite? Verkar dessutom vara någon/några till med ungefärlig nedsläppsdatum...man får ju räkna +- två veckor så det blir ju vad det blir i alla fall hehe.
Gravid - 1år
Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Hundavel & Ras Japp, ursäkter. Detta är inom kattvärlden men jag är glad att man tidigt avlade bort skelögdhet hos siameser, innan dess föredrog man...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.