hur många dagar..??

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gwennie

har ni kvar till eran BF? jag har 47dagar och jag längtar.....
 
Sv: hur många dagar..??

Ska ha den 7 december så det är tre med denna. Men jag undrar om den inte kommer i natt i stället!
 
Sv: hur många dagar..??

Såg ditt nick häromdagen och funderade över om du fått ännu...Nu är det spännande :bump: :banana: :bump:
 
Sv: hur många dagar..??

Usch ja. Sitter här och funderar på om jag ska ringa förlossningen nu eller vänta lite till.
Det är mellan 5 och 7 minuter mellan värkarna och de gör ont, men varar inte så länge, kankse 20- 30 sekunder. Har 3 mil till förlossningen ungefär, men måste ju ordna skjuts och innan dess måstejag få upp ungarna.....kluigt det där! När första föddes så visste jag inte vad som väntade och åkte in lite tidigt, med andra visste jagvad som väntade och trodde hela tiden att det skulle bli värre, men bebisen hann födas innan det blev riktigt som jag trodde. Så det är lite svårt att avgöra tycker jag.
 
Sv: hur många dagar..??

Oj missat några timmar nu, ser att du fortfarande är online, hur går det med dig?
:bump: :bump: :bump:
 
Sv: hur många dagar..??

Oj missat några timmar nu, ser att du fortfarande är online, hur går det med dig?
:bump: :bump: :bump:

Ha ha:angel: Jag har fullt upp om man säger så men funderar en massa så¨klart, den största funderingen är, kommer hon nånsin att vilja ut????:rofl: Har till och med startat en tråd till min egen ära:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 460
Senast: Modest
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 135
Senast: Bexzor
·
Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 199
Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
332
· Visningar
28 084
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp