hur många dagar..??

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gwennie

har ni kvar till eran BF? jag har 47dagar och jag längtar.....

Sv: hur många dagar..??

Ska ha den 7 december så det är tre med denna. Men jag undrar om den inte kommer i natt i stället!

Såg ditt nick häromdagen och funderade över om du fått ännu...Nu är det spännande :bump: :banana: :bump:

Usch ja. Sitter här och funderar på om jag ska ringa förlossningen nu eller vänta lite till.
Det är mellan 5 och 7 minuter mellan värkarna och de gör ont, men varar inte så länge, kankse 20- 30 sekunder. Har 3 mil till förlossningen ungefär, men måste ju ordna skjuts och innan dess måstejag få upp ungarna.....kluigt det där! När första föddes så visste jag inte vad som väntade och åkte in lite tidigt, med andra visste jagvad som väntade och trodde hela tiden att det skulle bli värre, men bebisen hann födas innan det blev riktigt som jag trodde. Så det är lite svårt att avgöra tycker jag.

Oj missat några timmar nu, ser att du fortfarande är online, hur går det med dig?
:bump: :bump: :bump:

Oj missat några timmar nu, ser att du fortfarande är online, hur går det med dig?
:bump: :bump: :bump:

Ha ha:angel: Jag har fullt upp om man säger så men funderar en massa så¨klart, den största funderingen är, kommer hon nånsin att vilja ut????:rofl: Har till och med startat en tråd till min egen ära:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
658
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 557
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 694
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 343

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka