Hur många besök hos BM ?

Sv: Hur många besök hos BM ?

Jag har läst att på vissa ställen får man inte sina journaler, utan får köpa dom. Knäppt va ?
 
Sv: Hur många besök hos BM ?

Va? Helt sjukt, det är jag helt säker på att jag inte måste. De hade en stor plastficka med mina papper när jag skrev ut oss men jag tänkte aldrig på att fråga om jag kunde få de eller en kopia för jag ville bara hem.

Och när MVC har telefontid så sover jag :angel: får väl ställa klockan imorgon.
 
Sv: Hur många besök hos BM ?

Kan man ringa dit efteråt eller skickas allt till min MVC?

Jag vill så gärna ha min kopia av graviditets journalen (lämna jag på förlossningen) och även min förlossnings journal!!

Tror det är samma i Uppsala som det är här, man får sin journal vid återbesöket på MVC. Jag måste också ringa och boka tid nu när blödningarna slutat.. (ÄNTLIGEN!!!)
 
Sv: Hur många besök hos BM ?

NÄ, varken journalen som de ser på datorn eller ngn bricka behövs. Old news ;) Glöm däremot inte be dem skriva ut alla journaler på BB till dig innan du åker hem. Väldigt kul ha!

Där jag bor måste vi fortfarande ta med oss papperskopior på journalen när vi ska till Uppsala på "besök"...
 
Sv: Hur många besök hos BM ?

Va? Helt sjukt, det är jag helt säker på att jag inte måste. De hade en stor plastficka med mina papper när jag skrev ut oss men jag tänkte aldrig på att fråga om jag kunde få de eller en kopia för jag ville bara hem.

Och när MVC har telefontid så sover jag :angel: får väl ställa klockan imorgon.

Innan vi skrevs ut från BB frågade personalen oss om vi ville ha kopior på journalen... (i Uppsala!).
 
Sv: Hur många besök hos BM ?

Så min journal är alltså kvar där? Eller är den skickad till MVC (Svartbäcken) Jag minns inte vad BM sa vart min journal tar vägen sen.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 222
Senast: Blyger
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 670
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 153
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 830

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bada med häst
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp