Du behöver inte förklara bättre, du var tydlig. Men det innebär inte att jag håller med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver inte förklara bättre, du var tydlig. Men det innebär inte att jag håller med.
Men lägg av nu!...och det var väl därför jag fick för mig att skriva - den enda av de två (fat & lonely) man själv kan ändra på.
OT, men avskyr då folk gnäller på vädret eftersom man inte kan göra någonting alls åt det. Det är som det är.
Men tycker att saker man som stör en men som man kan göra nåt åt, tycker jag att man bör ta tag i och försöka förändra.
Sådär generellt.
Men tycker att saker man som stör en men som man kan göra nåt åt, tycker jag att man bör ta tag i och försöka förändra.
Sådär generellt.
Uppenbarligen förstod du inte vad jag skrev! ...alt (som många gånger förr) ville inte förstå. Synd.Du vill ju inte vara singel. Skaffa dig en man då!
???????????Men lägg av nu!
Fast du verkar inte förstå vad du själv skriver. Jag tycker det är värre.Uppenbarligen förstod du inte vad jag skrev! ...alt (som många gånger förr) ville inte förstå. Synd.
För att folk på buke har berättat. Innan det hade jag ingen aning.Jag är tacksam att du förstår.
Jag förstår precis vad jag skriver!! Det finns det säkert andra som gör också.Fast du verkar inte förstå vad du själv skriver. Jag tycker det är värre.
Om jag säger att gud jag känner mig så ful och ensam. Då svarar du "Men du kan opererar dig så är du inte så ful! Jag har så svårt för folk som inte ändrar på sådant som går att ändra på."???????????
Men de var åtminstone i god form när de dog och det är det som räknas .Det är så här det känns ibland när man ska "motiveras" till att bli bättre.
Ursäkta nu, men vad fan påstår du att att jag säger?? Läs och fundera en gång till!!! Inget av det du påstår att jag har gjort stämmer!!!Om jag säger att gud jag känner mig så ful och ensam. Då svarar du "Men du kan opererar dig så är du inte så ful! Jag har så svårt för folk som inte ändrar på sådant som går att ändra på."
Alla kroppsformer är ok, @Tranan är ok, han duger precis som han är.
Började du inte rota i TS motions och matvanor och sedan skriver du detta "Men tycker att saker man som stör en men som man kan göra nåt åt, tycker jag att man bör ta tag i och försöka förändra."Ursäkta nu, men vad fan påstår du att att jag säger?? Läs och fundera en gång till!!! Inget av det du påstår att jag har gjort stämmer!!!
...och det var väl därför jag fick för mig att skriva - den enda av de två (fat & lonely) man själv kan ändra på.
OT, men avskyr då folk gnäller på vädret eftersom man inte kan göra någonting alls åt det. Det är som det är.
Sådär generellt.
...och det var väl därför jag fick för mig att skriva - den enda av de två (fat & lonely) man själv kan ändra på.
Sådär generellt.
Vad har det att göra med "ful", "operation", att alla kroppsformer inte skulle vara ok eller att man inte duger som man är?? Tänk efter lite nu!Började du inte rota i TS motions och matvanor och sedan skriver du detta "Men tycker att saker man som stör en men som man kan göra nåt åt, tycker jag att man bör ta tag i och försöka förändra."