Hur länge spelar ett förband?

Silver Girl

Trådstartare
Jag ska gå på konsert med Roxette ikväll. Då det sedan länge varit en familjesammankomst planerad i dag så hade jag tänkt skippa förbandet (som jag ändå inte känner till). Trodde inte det skulle vara svårt att hitta hur länge de spelar och när Roxette går på, så jag har sparat den kollen lite till sista stund och nu är google inte till hjälp.

Hoppas att det finns någon van konsertbesökare här som kan hjälpa mig. Hur länge brukar ett förband spela?

Väldigt olika. Varit med om allt mellan 20 min och dryga timmen. Sen kan det ta allt från 10 min till 3 timmar innan huvudakten går på scenen efter.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 185
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 910
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 210
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka