Hur länge ska ridbyxor hålla?

mysboll

Trådstartare
Nu har mina älskade ridbyxor gått sönder! :mad: Dom har spruckit i tyget så det är inte nån söm som har gått sönder. Nåja, är det nån idé att klaga eller är det bara att köpa nya? Köpte dom för ungefär ett år sen och dom var väl inte så värst dyra direkt.

:confused:

Sv: Hur länge ska ridbyxor hålla?

beoror ju på vad de för kvalite,mina eurostar höll i sex år,mina schumacher har snart varit med i fem

Mina Eurostar höll i sex månader, det var också tyget som gick sönder (alltså rent slitage). Det tycker i alla fall jag är för kort...

Det bästa är ju att man har flera par byxor som man kan variera sig lite med. Att ha samma byxor ofta sliter ju på tyget.

Ja vet, jag tänkte göra det. Men jag hade så stressigt att jag inte hade tid att åka in till butiken. Det var rätt knäppt, det erkänner jag utan vidare...

Liknande trådar

Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 761
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 817
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
692
Senast: cassiopeja
·
Islandshäst Tips på ett bra eksemtäcke som håller lite mer än en vecka ... Jag köpte ett på Nis..h där tyget går sönder så fort det fastnar i...
Svar
9
· Visningar
1 613
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar
  • Dressyrsnack nummer 18