Hur länge får man tävla?

W

Willgott

Hur länge får man tävla ponny inom western?
Finns det något begränsa ålder?
:o

Sv: Hur länge får man tävla?

Så länge du vill. Bara ekipaget passar ihop storleksmässigt. Där får man ju använda sunt förnuft.

Whalor skrev:
Så länge du vill. Bara ekipaget passar ihop storleksmässigt. Där får man ju använda sunt förnuft.

O det är såååååå bra när man är en liten kortis som jag :rofl: Sen är ju ponny otroligt roligt i skogen :banana:

Va bra :D..jag är yttepytte lite lång på min maxade c-ponny..-men det kompenseras på att han är hyfsat grov. :)

Det är nog ingen fara med storleken, det finns ju stora karlar som rider quartrar på 145 cm, är hästen bara skapligt grov så ser det inte så knepigt ut.

Sweet skrev:
Det är nog ingen fara med storleken, det finns ju stora karlar som rider quartrar på 145 cm, är hästen bara skapligt grov så ser det inte så knepigt ut.

Vuxna karlar rider ju islansponnys.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Fiorano
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Nepenthe
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka