Hur lång tid tror ni att det tar...

Sv: Hur lång tid tror ni att det tar...

Totalt 7-8 dagar. Och ärligt, den fjärde hade han aldrig noterat om jag inte sagt själv "titta vad jag har här"... :p

Sv: Hur lång tid tror ni att det tar...

Loppan var nog det sötaste marsvinet jag har sett i hela mitt liv :love: :love:

När jag var liten hade jag åtta kaniner, när åren gått och alla hade dött var mamma och pappa ganska trötta på kaniner, men inte jag. Efter att jag varit kaninlös ungefär ett halvår tyckte jag det var dags igen, men mina föräldrar sa prompt nej.

Men jag tittade efter kaniner i alla fall, och en dag hade det kommit in världens vackraste kaninunge i djuräffären och så köpte min Snuffan. Det tog några dagar innan de märkte det och reaktionen blev ungefär så här: "VAD I!!!!! ANNA! #4%6&#¤!!! SNICKERBOAAA!" :p

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 479
Senast: LelleLilla
·
Däggdjur Sökte lite, men tycker det var smidigare att skaffa ny tråd så jag får svar på just mina frågor. Har precis blivit av med min...
Svar
3
· Visningar
1 715
S
Däggdjur jag hade tänk skaffa kaniner relativt snart (inom loppen av två månader) och har lite frågor :D 1. vi har en gammal lekstuga som jag...
Svar
7
· Visningar
1 251
Senast: swanpis
·
Hundavel & Ras Kom verkligen inte på någon bra rubrik... Nu är det så att vi ska skaffa ytterligare en vovve, har en blandis här hemma,pitbull/boxer...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 853
Senast: Belethien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar