Hur lång tid tar det?

Mirabell

Trådstartare
Har för nån vecka sedan slutat äta minipiller Cerazzete??....
Har ätit p-piller/minipiller sen jag var typ 14 år och är nu 23.... många tabletter blir det :o

Någon som vet när mensen brukar komma igen? Hade nog inte änns någon regelbunden mens när jag började äta dom riktigt...
För när man slutar äta p-piller så får man ju en "blödning" ca 3-4 dagar efter, gäller detta minipiller med. Haha jag kan nada :)

Hej hopp i lingonskogen
 
Sv: Hur lång tid tar det?

Jag hann bara ha en blödning efter jag slutade med pillerna, sen var jag gravid :p
Så det kan nog vara väldigt olika.
 
Sv: Hur lång tid tar det?

Ja det kan nog vara jätte olika.... :S
Hoppas den komme rigång snabbt! :D
 
Sv: Hur lång tid tar det?

Jag käkade cerazette och när jag slutade med pillrena hade jag en blödning ca 3-4 dagar efter att jag slutat med pillrena. Sen hade jag en mens, och ja.. det var allt jag såg av det för nu växer magen så det knakar. :angel:
:love:
 
Sv: Hur lång tid tar det?

Hej!

Jag käkade cerazette. Slutade äta dom i början av juli, fick mensen någon vecka efter (som jag trodde var blödningar för jag slutat med pillren eftersom de inte var som min mens brukar vara). En månad senare var jag gravid:D Så jag kom igång snabbt efter pillerkäkandet ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Snart blir jag galen. Jag har ätit mellanpiller (Azalia) i några månader men började få blödningar för några veckor sedan (ca 1 månad...
Svar
18
· Visningar
2 910
Senast: zassoo
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
578
Senast: Shaggy
·
Hundhälsa Hej, vi har en Lhasa appso hane som är 12 år. För ca 4 månader sedan fick han problem med kräkningar och lös mage. Veterinären...
Svar
0
· Visningar
666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Sommarföräldrar 2024
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp