Hur lång tid tar det?

RIA

Trådstartare
jag har beställt hem emballage från analysen till höet jag ska skicka in för analys, men nu har det gått 1 vecka sen jag beställde. hur lång tid brukar det ta att få hem det? :confused:

jag vill ju kunna skicka in höet innan vi flyttar till det nya stallet så jag vet hur mycket jag ska ge hästen.

Hur lång tid tar det att få svar på analysen från det att man postat höet?

vi ska inte flytta förrens 27 oktober men ska ju börja köra på övergången i helgen...

Sv: Hur lång tid tar det?

Men skriv ut följesedel från deras hemsida och packa själva. :idea: Jag lägger det bara i två-tre påsar och så ner i ett kuvert. Sist skrev jag dessutom en hemmagjord lapp med vad jag ville ha, när det var slaget och vilken fakturaadress. Fick svar inom en vecka. Var inte Analycen dock.

tyckte det stod att dom skickar emballaget samma dag du beställer det. och sen två dagar postgång ca.... jag fick mitt på två tre dagar i alla fall. ring och kolla med dom eller skicka ett mail, så det inte har blivit en miss...

jo, jag hade ju kunnat göra det om jag haft en skrivare :crazy:
min svärfar lånar våran för tillfället då han jobbar hemifrån nu å det blir massa pappersarbete. men jag får ta och åka dit nån dag. får ge dom veckan ut. sen gör jag som du sa :)
antar att dom får in rätt så mycket beställningar just nu när alla ska stalla in sina hästar...

Men kolla på följesedeln på internet vilka uppgifter de vill ha och skriv på ett eget papper. Funkade utmärkt. Har heller ingen skrivare. :)

Även om det är mycket att göra så borde de sköta en sån grej kan man tycka. :smirk:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
3 013
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 158
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 643
Senast: Freazer
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 580
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka