Hur lång tid tar det att registrera ett föl?

Mirre

Trådstartare
Killen ska registrera sitt föl och är fundersam över varför det tar sådan tid. Det är tre veckor sedan han skickade in papperen, id kontrollant har varit ute osv. Hur lång tid tar det innan namnet blir godkänt?

De hästar vi registrerat på jobbet har då inte kommit in i basen förrän på vårkanten, brukar chippa och skicka in i november.

Oj har det tagit så lång tid. Jag som börjat bli lite små stressad av att mina papper varit inne en vecka utan att jag hört något. I mitt fall beror det på att jag inte fick ut papperna från hingsthållaren, verkar som om fler som använt samma hingst råkat ut för samma sak, tyvärr.
Men då får jag vänta lite till då....

Nu vet jag inte säkert hur lång tid det tar för ägaren att få OK, är ju inte mina hästar utan har bara kollat i registret hos STC... Kan hända att ägaren får ok tidigare

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 308
Senast: Kajsalisa
·
Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
730
Senast: Ajda
·
Juridik & Ekonomi Hur lång tid tar det innan den post man skickat till FK är registrerad som mottagen hos FK? FK vill ha mitt samtycke till en grej och...
2
Svar
24
· Visningar
1 584
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 226
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar