AbsolutEnsam
Trådstartare
Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år sedan tog jag bort min andra hund. Dom båda var gamla och lite sjuka på slutet . Jag saknar dom väldigt mycket och gråter en hel del när ingen ser. Utåt sett är jag som vanligt men mer dämpad. Kan prata om deras fina avslut också och så. Jag hade tur med bra veterinär med båda hundarnas avslut. Det gick lugnt och stilla till. Jag var med enda till slutet.
Har bestämt att jag inte kommer köpa någon mer hund hädanefter. Jag har psykiskt ohälsa och jag har haft mycket hjälp av mina fantastiska föräldrar dom senaste åren. Nu har jag lovat dom att inte skaffa någon mer hund. Men sorgen är tung och bära även jag vet att mina bästa vänner slipper ha ont och lida något mera. Så sörjer jag väldigt mycket i min ensamhet.
Hur kom du över sorgen efter din hunds bortgång?
Har bestämt att jag inte kommer köpa någon mer hund hädanefter. Jag har psykiskt ohälsa och jag har haft mycket hjälp av mina fantastiska föräldrar dom senaste åren. Nu har jag lovat dom att inte skaffa någon mer hund. Men sorgen är tung och bära även jag vet att mina bästa vänner slipper ha ont och lida något mera. Så sörjer jag väldigt mycket i min ensamhet.
Hur kom du över sorgen efter din hunds bortgång?