Hur kommer er klubb att göra när prispengarna på ponny försvinner?

break_a_leg

Trådstartare
Har ni haft några funderingar på hur ni ska lösa detta med hederspriser när detta med prispengarna på ponny? Har ni haft det uppe till diskussion i er klubb?

Sv: Hur kommer er klubb att göra när prispengarna på ponny försvinner?

Vi har inte haft några diskussioner om det än, men det blir nog så att vi fixar FINA hederspriser. Det värsta jag visste medan jag tävlade ponny var att få ett paraply eller varför inte en reklam t-shirt i storlek XXXXXL? :crazy:

Nepp, vi har redan nu fina ponnypriser på lokala tävlingar och det får vi väl fortsätta ha på regionala tävlingar också. :)

Men jag läste någonstans att klubben får betala tillbaka startavgifterna :confused:

I så fall underlättar det ju!
Då räcker det ju att fixa något mindre hederspris också.

Informationen från förbundet är ju inte speciellt bra...Häromveckan läste jag två artiklar i tidningar som sade olika saker, så jag är inte 100% på vad som gäller.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: MiniLi
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 171
Senast: Cambrie
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
706
Senast: Oknytt
·
Hästvård Nu är det dags. Min ponny är "för gammal" och börjar magra av trots bete och extra foder. Han är född 1995, och tar åldern ut sin rätt...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 415
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar