Sv: Hur klipper ni era hästar?
Det där var ju en verkligt korkad komentar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men snälla, kunde du inte tagit huvudet samtidigt ???
Tycker definitivt inte det är det viktigaste. Smaken är ju som baken... Och som TS skrev, denna tråd är till för att få se hur olika människor klipper olika hästar, inte för att kritisera hur folk klipper! Personligen klipper jag min häst av funktionella skäl INTE för utseendets skull. Du skulle förmodligen smälla av om du såg hur lurvig min häst är på huvudet. Men han fungerar lika bra att rida fast han har ett lurvigt huvud och lurviga ben och är lika glad ändå!sänker ju verkligen helhetsintrycket av hästen iallafall. kolla på alla svårklasshästar. där finns nästan ingen som har oklippt huvud. so what om hästen är rädd om huvudet, droga den.
Jag tyckte att den var ganska rolig, jag menar att jämföra min travare med en världscuphäst
funderar på att klippa mitt sto på nytt o helklippa eventuellt
ni med helklippta hästar rider ni med ländtäcke hela tiden då?
Jag brukar rida fram med ländtäcke + filt, men när vi är uppvärmda så tar jag av det iaf om jag befinner mig i ridhus. Är det mycket kallt så tar jag bara av filten.